Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

söndag 23 januari 2011

Idag kom Tobba förbi, det va kul. Det var länge sen. Jag åkte med ut till Nykvarn, gick förbi mamma. Fick sjömansbiff, har jag inte ätit på länge. som sagt saknar mitt "gamla" liv, då när man storhandla. Lagade mat för då hade man någon som kom hem efter jobbet och åt tillsammans med en. Man hade någon att prata med någon som lyssnade. Någon som brydde sig och förstod mig, och ........ Ja, jag kunde vara den jag var. Nu blev det deppigt och gnälligt. Men jag mår inte så bra just nu. Allt känns så tungt och ensamt.
Tog en lång promenad i Nykvarn och gick förbi det här hjulet på väg ner till Anders, som var på kontoret. Det var så vackert på vägen men snön och solljuset.

Det var som en slöja av dimma längst med åker kanten. Jätte fint tyckte jag.
Anders bjöd på middag och sedan gick jag förbi lillasyster Veronica. Goa Leo fick min gamla telefon. Han blev lite besviken för det fanns ju varken kamera eller möjlighet att ta kort. Ska se om jag kan ordna en annan telefon till honom. Sen åkte jag med Caroline hem, Max hämtade henne efter jobbet så vi slapp släpa hundar och allt på bussen, det var skönt. Nu sitter jag här o deppar...... vet inte varför jag känner mig så ledsen och ensam. Eller jo det vet jag ju. Jag är ensam, ensam trots alla vänner syskon och så. Nä ryck upp mig nu.......

1 kommentar:

  1. Men mamma...
    du är inte ensam!! Du har ju oss!!!

    Nu blev jag ledsen :'(
    Älskar dig<3

    SvaraRadera