Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 10 januari 2011

Hittade den här bilden av Bowser när han nästan precis hade kommit till oss. Han va alltså lika stor (liten) som Yoshi e nu. Man ser inte så bra kanske men Bowser e lite lockig i pälsen,
Så det syns ju redan här att han e långhårig vilket Yoshi inte är. Så han blir korthårig som mamma sin.

Tiden går så fort, Jag har inte bestämt mig för om jag ska behålla honom eller inte. Men jag tror det. Jag har ju två så varför inte tre... Jag måste ju i alla fall pussla o oroa mig och skynda hem efter jobbet. Så där gör ju inte han nån skillnad. Såmliga tycker ju inte att jag ska ha nån hund alls. Men vad skulle jag göra utan dom? Jo visst e det friare. Men ändå!!!...
Hundar e ju ändå hundar och jag älskar mina hundar..










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar