Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 8 januari 2011




Idag e ingen vanlig dag för i dag fyller Caroline 21 år. Det är helt otroligt vad tiden går. Minns det som det var igår...... Ja så säger ju alla mammor, men så är det. Jag minns hur orolig jag var i slutet när jag väntade henne. Jag minns hur glad jag var när hon äntligen låg där på magen och var frisk o välmående liten unge på 3,5 kg ca.


Hon var för det mesta väldigt glad, men förvandlades lika snabbt till en argbigga. Men man kan inte annat än att älska denna unge trots allt. Nu e hon 21, står precis i färd med att bli sambo. Ja hon har livet framför sig och jag kan bara önska henne all lycka och välgång.


Vill dessutom önska Ulrika och hennes Niklas lycka till som har förlovat sig, jag tror det var i går, men vet inte riktigt jag fick i alla fall reda på det i går. Kramar på er o lycka till och vårda förhållandet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar