Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

söndag 6 februari 2011

Ja, då har denna dag blivit förstörd också. Tänk att man ska behöva vara irriterad och få ont i magen. Trodde vi var överens, Tänk det är alltid lika dant, ja kan jag, Sen när jag ringer för att kolla så..... Ja då ska jag behöver ringa runt till andra i sista minuten, jag ska behöva bli både arg och ledsen. Ledsen för att nu måste jag snart göra något åt detta för jag kan inte gå och oroa mig hela tiden för att det inte funkar. undrar hur det blir när jag åker till Thailand ? Kommer det funka då? Kommer jag att kunna slappna av och lita på att det funkar !? men åh orkar inte. men det är helt ok.grrrrrrrrr. Jag ska alltid ställa upp, jag har köp det, betalar du!! ingen fråga ! Jag ska ha pengar till det o det o det...... Ja så nu sitter jag på jobbet och är orolig och stessad för att mina små inte kommer ut i solskenet i dag och Busen som älskar att vara ute :´(
Det är väll bara att lägga in en annons då!!!!

2 kommentarer:

  1. Men mamma..:( inte ska du behöva sälja dom?!
    Varför tar inte Mickis eller carro hand om dom?

    SvaraRadera
  2. Caroline tar dom så ofta hon kan.

    SvaraRadera