Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 12 februari 2011

Vinter promenad med Busen


Bowser och jag har varit på en härlig vinter promenad. Bowser älskar att vara ute i alla väder inte minst i snön. Det e ett lustigt väder ! Härom dagen när vi var ute så va han så lycklig över barmarken, han sprätte som en tupp och sprang som en kalv på grönbete. Men det är ju så här innan våren kommer på riktigt och det är ju faktiskt bara Februari, "så än e det vinter kvar säger mor". Ja, det blir vår och sommar så småningom och sommar, så vi kommer hinna gnälla över värmen, myggor och getingar med. Nu ska jag göra mig i ordning, jag ska till min goa vän Susanne och ha lördags mys :-) Ha en underbar lördagkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar