Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

söndag 20 februari 2011

Tre dagars ledighet :-) Går alldeles för fort :-(

Kändes skönt att gå hem på Torsdag em och veta att man är ledig tre hela dagar. Började med att städa lite, skulle behöva städa grundligt, men det får vara. Så prövade jag tvättstugan igen, men tog bara lakan och handdukar. Skönt att bli av med det.


Maria och Emelie kom på fredag em och skulle sova över. Det kallar jag fredagsmys. Vi handlade lite gott att äta, Mikaela kom hem och Caroline kom efter jobbet.
Dom e galna mina ungar, sjöng några galna barn sånger och gjorde rörelser till, har filmat det med men lyckas inte lägga in det här :-( Får se om jag kan få hjälp med det senare. Hur som helst så var det en mysig fredag.



Det blev en härlig lördag en morgon promenad med Bowser, men hua så kallt det va, så den blev inte så lång. Sen röjde jag efter att trollungen och hennes trollmor åkt hem.


Ja det blir rörigt, men det e det värt när dom kommer på besök, städa o diska kan jag gör i lugn o ro när dom åkt hem ju.

Men först pustar vi ut i soffan en stund, jag och hundarna, en liten power napp han vi med oxå.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar