Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

torsdag 3 februari 2011

Vi har fått våran tvättstuga renoverad. Ska vara så fin och toppmodern sa dom. Och det va den förvisso men helt värdelös !!!!!!!!!! Släpa ner all tvätt, hade samlat på mig lite lakan och handdukar, Vad skönt att få tvätta och torka allt på en gång. Gör som vanligt då, när dom första maskinerna är klara slänger jag in det som går i tumlaren, resten hänger jag upp i torkskåpet, in med 3 nya maskiner. Upp och gör lite nytta o fika lite. lite mer en en timme senare ska det vara klart. Men va f.n när jag kommer ner och ska skifta maskiner är det inte torrt !!!!!!!!!!!!! Så när då tvätt tiden va slut så släpar jag upp blöt tvätt och alla lakan som inte hanns tvätta pga att inget torkat ju :-( Nä, det blir till att tvätta uppe.

Idag har Lilleman vaccinerat sig.Det var ett äventyr, mycket att titta på, Vi åkte buss. Veterinären var inte rolig att träffa, usch va läskig hin va !!. Men nu e det gjort. Nu ska vi dit om 4 veckor igen.

vi va hos Caroline och tog en kopp kaffe efteråt. O vad jag sakna mina ungar ibland. Dom två äldsta bor alldeles för långt borta :( Kan ju inte bara svänga förbi. Nä nu ska vi sova i morgon kommer Emelie och väcker oss vid 8. Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar