Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

fredag 4 februari 2011

Längtan

Jag älskar Ringblommor och krysantemum. Dom e verkligen vackra. nu längtar vi ju alla efter vår och värme.






Sommaren som var va verkligen något speciellt, jag upplevde och gjorde saker som var så trevliga och roliga. Det jag e mest stolt över och glad att jag gjorde var när jag alldeles själv körde från Stockholm till Skog i Dalarna för att tillbringa en helg med "gubbarna". Dels så va jag stolt över att jag körde och hittade dit alldeles själv. Tänkte på vägen att nu äntligen... Nu blir det som jag vill och önskat. Jag e jag och jag kan. Någon tror på mig och det här kommer bli något alldeles speciellt. Vi va till skog och såg P-floyd jätte bra. Det blev en bra sommar, jag va uppe i Stockholm under Love 2010 det var spännande, jag var i studion på Tv 4. Jag var på Fjäderholmarna och åt och satt o fikade på en underbar plats. Jag var på en klippa och badade och solade i värmen. Och bäst av allt mina älskade hundar fick följa med. Att dom fick var med betydde mycket för mig. Vi var i Trosa och promenerade, och hundarna fick följa med. Äntligen ett liv som jag längtat efter.
Sen fick jag följa med till Rom, Rom av alla ställen, det var varmt, väldigt varmt men så härligt. Vilken upplevelse. Ja, jag va kanske inte så enkel att resa med, Ni som känner mig vet hur det kan bli när jag bli hungrig. och sen var det inte lätt att beställa mat, jag va ju inte van att resa och kan ju inte beställa och så. Men det va så härligt,underbart att få vara där.
Sen ja sen va det Barcelona, Fantastiskt det med, god mat, Cava och värme. Hittade även den där kappan som jag tittat på. Just jag glömde Sturebadet... Med ansiktsbehandling. Ja jag blev väll bortskämd på kort tid.
Ja, vi va i Glyåkojan hos Perre och Anni med, fantastiska människor, och vilken plats sen...... balsam för själen att åka dit. Inget vatten, avlopp, telefoner eller ngt som störde. Utom Tarzan som jagade björnar och vampyrer. Ja, underbart är kort.
Skulle ge vad som helst för den sommaren igen.

Det här är Chanel våran hund vi hade. En underbar hund som vi älskade så mycket. Hon flyttade för att jag kunde inte ge henne det hon behövde :( Men jag vet att hon fick det bra. Vi ska åka dit och hälsa på henne snart. ja det va lite tankar om livet och meningen med det .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar