Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 12 februari 2011



Ja ni i går kom det massor med snö och då fungerar inte kollektivtrafiken som den ska. Kan förstå att även chaufförerna kan ha svårt att ta sig till jobbet men sen då. Ialf så tog det mig 2 timmar att ta mig till jobbet, precis vad jag behövde sista dagen på denna långa underbara vecka. Men det har gått bra trots allt, men det beror nog mycket på att det är rätt kul att gå till jobbet, det är vell som med alla jobb vissa dagar orkar men inte. Men nu är det äntligen helg. I dag ska jag till en god vän och ha lördagsmys. Ska bli trevligt, det är inte så ofta vi hinner med att ses :-( Men nu ska vi mysa :-) Ha det bra alla vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar