Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 20 maj 2013

Förnyelse

Gjorde lite förnyelser i helgen oxå. Först åkte saxen fram! Ja det blev endel :) men det blev ganska bra! Och inte kostade det ett öre :) undrar om jag ska köpa lite färg?




När jag kom hem igår fick jag lusten att fixa till på balkongen! Jag åkte och köpte ett litet bord och lite plantor. Det blev så bra. Ska köpa ett parasoll med eftersom solen ligger på hela dan. Tänkte även köpa ett par sol cells lampor tror jag! Såg någon stans att det fanns att sätta på räcket! Får se hur det blir.




                                               Var noga övervakad Av Prillan medans jag höll på :) När jag var klar gick jag in och gjorde mig en god kopp kaffe och skull gå ut och sätta mig och njuta! Då började det regna :(  Jaja Det blev en morgonkaffe där istället :)                                                                                                                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar