Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 27 maj 2013

  Har väldigt länge mått sisådär, har haft sveda i magen mått illa till och från. Oron i magen har tärt på mig. Gått ner 8 kilo på kort tid :(  Fast det har ju inte gjort något ifs :)
Nu kommer jag i lite kläder som jag tänk lagt undan. 
 

Detta måste få ett slut snart!!! Och egentligen vet jag ju varför och hur jag ska få slut på eländet, men ibland är det lättare sagt än gjort :( 
Många säger att det bara är att bestämma sig för det. Men ibland kommer tankar och funderingar över mig och då kommer gråten och magverken. Åhh vad jag vill få slut på detta. 

Nä ta dig i kragen nu, ryck upp dig! Jag smäller denna gummisnodd på handleden så jag är alldeles
Randig! Men det kommer tillbaka ialf. Men nu får det vara slut på detta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar