Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

söndag 12 maj 2013

 I helgen har jag gått UNDER rosa moln! Åkte till Hammarby sjöstad och skulle titta på körsbärsträden som står i full blom. Det var så otroligt vackert!
 Gick sedan ner mot vattnet och där hittade jag ett litet ställe som jag fått tips om  av en arbetskamrat som bor där. Satte mig och tog en räkmacka och ett glas vin.
Ja ibland är livet bra härligt ;)  Det var ju lite tråkigt att inte ha någon att dela denna underbara dag med bara :( 
Men men så är det. Jag hade bra musik i öronen och bara njöt ändå!





Det var ju inte så billigt men ibland måste man unna sig ;) Eller hur.
 Jag tog färjan över till söder och satte mig med en kaffe latte och tittade ut över kanalen. Åh det var så fantastiskt fint. Det kanske inte är för intet som Stockholm kallas Sveriges Venedig!

Tog färjan tillbaka och sedan tvärbanan till Lilla Essingen där Rosy väntade. Vi gick hem till henne drack ett glas vin och pratade allvar om livets mening! Och dessa märkliga varelser som finns runtomkring oss som kallas karlar ! Vi kan inte leva utan dom trots allt. Gäller ju bara att hitta Han, Han med stort H. 
Vi tog en sväng i vimlet på stan oxå. Men inte fanns han med stort H där heller!

Den som söker han finner! Kanske en dag.


Imorgon är det till att börja jobba halvtid :) Men nu ska jag sväva runt ovan dom rosa molnen eller på dom. Natti natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar