Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 20 maj 2013

Har inte mått så bra på länge pga olika saker! Men nu har jag bestämt att det här ska inte få förstöra mitt liv, nu räcker det!!!! "Ta dig i kragen Rosel", sa jag till mig själv en dag i helgen. "Om du vill leva så lev nu, gräv inte ner dig för någon som inte förstår ditt värde, Som inte uppskattar din närvaro, som inte ger dig den uppskattning du är värld." " Det är bara du som kan påverka ditt liv, det är bara du som påverkar dina tankar". "Du kan inte ändra på andra, men du kan ändra på dig själv och ditt sätt att se på livet och vet vad som är viktigt för dig för att må bra och ha ett värdefullt liv". Så!!!! Så nu är det över! Jag är värd så mycket mer! Jag har så mycket fint att leva för! Sluta se dig som ett offer!

Jag åkte ut till Nykvarn, åt Sushi hos mamma. Sen gick jag till min bästa vän Susanne för att se på Schlagern och umgås lite. Det var mycket trevligt. Sov hos mamma. 



Det är inte utan att man har känt sig som en hög sopor som bara ställts ut i skogen och där blev man lämnad.









Nu är det bara jag och min älskade lilla hund. Men vi har det bra tycker jag. Vi kan göra vad vi vill. Vi har våran familj omkring oss. och någon gång finner jag väll han med stort H som älskar mig för den jag är!
Och Visst saknar jag det här! Att sitta i soffan och mysa tillsammans med Han!!! Och en dag är det min tur igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar