Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

fredag 3 maj 2013

Promenad

På förmiddagen kom Jessica och hundarna ut och hon hade Sandra med sig! Det var en glad överraskning. Vi gick en promenad och klättrade upp för ett berg, ja inte klättra precis men jag som inte rört mig så mycket på 3 veckor blev både varm och fläskig :) . Vi vände Efter en stund så vi inte riktigt visste hur långt slingan gick. Jag hade ju en tid att passa. Tog en kopp kaffe och njöt av solen innan min massage.
Idag är ingen bra dag, jag sov dåligt har ont i nacken och huvet. Och känner mig nere. Snart ska man hem till vardagen!
I morgon är det konsert på Kulturhuset ska nog gå och lyssna på den, kan vara trevligt. Kanske ngn mer härifrån som ska gå så blir man inte alldeles ensam ialf. Ja det är väll folk utifrån förstås. Men inga man känner. Usch ja denna ensamhet att inte ha någon att dela vardagen med den tar på mig. Har svårt att acceptera den :( men jag måst ju göra det. Ja ja det blir nog bra.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar