Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 31 mars 2014

30 Års kalas i Härad

           Ja Då har min dotters man fyllt 30 år. Han firades med fika grillning och lite gott att dricka till det. Och många glada skratt och tjatter! Det är ca 6 år sedan han kom in i våra liv! Han har varit en tillgång i familjen, har man problem med bilen hjälper han till att fixa det! Och nu ska han hjälpa Caroline och Max med husbygget! Dessutom har han gett mig Två underbara barnbarn och ett till är på väg. Grattis Niklas på din trettioårsdag!     
 Det var fint väder hela dagen! Jag satt ute på trappan och drack ett glas rött, så underbart skönt! 
Tre glada tjejer
Sitter och funderar över hur otroligt rik jag är som har alla dessa goa ungdomar omkring mig! Och nu i sommar utökas familjen med två små krabater till ;) Den ena blir en tjej det vet vi men vad den andra blir blir en glad överraskning! Ser fram emot att få många härliga stunder med detta gäng! Som förhoppningsvis utökas med ytterligare en man! 



Massa mys ute i solen tills den försvann och det blev lite svalt! Molly blåser såpbubblor med Faster sin! Det var riktigt roligt hon blåste och blåste och några gånger fick hon till det så det blev riktigt fina bubblor! dom är så underbara mina ungar!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar