Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 15 mars 2014

Valp mys

Igår åkte vi ut till Jessica och valparna Tuva och jag! Hon tar verkligen sin roll som mormor på allvar! 
Hon kröp in i den lilla transportburen och tvättade och tvättade dom små liven, att dom sov brydde hon sig inte om 😟

Dom är ju så goa dom små! Dom verkar även ha riktigt bra gener från alla led!
Jag lämnade Tuva hos mamma på vägen hem! Hon ska vara där medans jag är på Gotland! 
Jag hade bästa Ulrika på middag på kvällen! Hon är bäst mitt lilla hjärta! Medans jag for runt och stökade och undrade vad jag skulle packa diskade hon 😍

Kl 7.30 ringde klockan upp och fixa. Det sista innan jag åker! Ikväll blir det middag och dans! Har blivit lovad korv med bröd 😜 gott! Undrar om jag får ett glas vin till? Lite nervöst e det! Det hör verkar ju vara proffsdansare ju! Men men roligt ska jag ha ialf! Sen håller jag kanske inte för dans hela kvällen ialf!
Försöker lyssna på min bok men det är sånt sårl så det går inte😒 vila en stund! 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar