Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

onsdag 12 mars 2014

Livet som det är!

Jag och Ulrika åkte till Maria och barnen i Härad på Lördag em. Vi åt och hade mys på kvällen. Jag sov kvar medans Ulrika åkte hem! På söndag fm skulle Emelie på kalas på Leos lekland! Ett väldigt bra och roligt ställe att ha kalas på! Betydligt mycket roligare än Mc Donalds! 
 Här sitter Emelie och förklarar vägen för oss så vi inte kör fel 😘
Jag och Molly i bollhavet! Det var riktigt skönt att ligga där! Om jag rörde mig så blev det som en lätt massage på kroppen 😃
Här är vi inne på Discot! Molly var fachinerad av ljuset som blinkade och rörde på sig!
Leo var ett uppskattat besök!
Söndag em bjöd på sol så vi fikade ute och barnen åkte traktor med pappa Som höll på att stapla ved!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar