Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

torsdag 20 mars 2014

Vilka dagar! Det har snöat och snöat! Nu blrjar det töa och bli blask! Igår var det kaos på vägarna! Helt galet, 8 bussar körde av vägen på kort tid! 
Jag har även varit hundvakt åt Foxx! Han är en frisk fläkt men väldigt goboch duktig! Han är rolig att promenera med! Men Tuva är inte riktigt nöjd med att han är här, men hon vänjer sig! 

Sitter nu på ett kafe och väntar på Johanna! Hon blev lite sen! Det är så krångligt att ta sig från henne hit så får det nog bli så att jag får åker åt hennes håll istället! 

Idag har jag även fyllt i papper till F-kassan och sånt nu hoppas jag att utredningen inte tar så lång tid utan att jag får pengarna så fort som möjligt! 7000 klarar jag mig inte länge på! Någon klok människa sa till mig att man ska ha en månadslön på kontot när månaden är slut! Men det är inte lätt då jag en månad efter annan har haft typ 2 karrensdagar :( 
Så besparingarna tar slut :(
Men nu ska jag snart ikapp och till sommaren har jag byggt upp ekonomin igen! Orken kanske räcker till lite extra arbete nu nör jag byter jobb! 

Och vet ni längtar till Påsken ;) hoppas på bra väder!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar