Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

tisdag 18 mars 2014

Gotland

Denna ö blir bara vackrare och roligare att åka till!


Ja, då bar det av till Gotland igen 😍 Det börjar bli en vana det här😄! Och lunch med ett glas vin på båten är ju standard! 
Solen sken men det blåste på ön!d

Efter en god middag och ett par glas vin åkte vi in till Visby för en danskväll! 
Visby strand blev danspalts! Och det var så himla roligt att dansa igen och tänk att ha en egen kavaljer och inte behöva vänta på att bli uppbjuden eller att bjuda upp utan att istället säga ifrån att man behövde vila ;) 
Men det straffar sig! Idag har jag ont i höften och i axlarna lite grann! Men vad roligt jag hade! Ringrostig men det ger sig nog! Nu har vi fikat med pappa och ska äta här! 
Nu hemma igen! Lite vemodigt kändes det att åka härifrån! 

  Sudret nere vi pappa





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar