Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

söndag 11 april 2010



Här är jag och min älskade Emelie på vår promenad. I morgon 12 April fyller hon 1 år, tänk vad tiden går fort. minns det som igår när jag satt där med detta lilla knyte på armen. Det va svårt att fatta att hon va "min". Ja, hon e ju min på sätt o vis. Mitt lilla barnbarn. Man fylls av så många känslor när man tittar på henne. Hon e bara för go, men så känner nog alla far o mor föräldrar.


Jag har just räknat ut att jag jobbar 4 dag pass och 8 nätter till på IVA sen e det semester innan det nya jobbet. Det känns lite pirrigt. Tänk om det inte funkar. Kommer det ta lika lång tid där att känna sig hemma som det gjorde här? Det blir nog bra hoppas jag.


Nä, nu e jag trött och ska lägga mig. Först ska hundarna ut. God natt med er.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar