Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 17 april 2010


Jag som brukar äta en nyttig frukost, Havregryns gröt med rivet äpple och russin. Har idag druckit ett stort glas O`boy och dubbel macka med ost o skinka. Skulle ju faktiskt börja tänka på vad jag äter innan resan, då man ska visa sig i bikini! Men ju mer jag tänker på det ju mer onyttigt äter jag. Men igår gick jag ju hur mycket som helst runt hela stan o då tyckte jag att jag var värd ett glas vin och Thiramisu till efterrätt. Men om jag nu berättar för dig att jag skulle vilja gå ner några kilo så kanske det blir lättare och svårare att fuska för då kanske du har lite koll på mig!
Nu har jag varit o hämtat mitt nya körkort i alla fall. Och inte såg man bättre ut på det än det gamla. Det e vell konstigt att man blir så konstig på pass o körkort.
Men jag blir ju aldrig bra på kort ! Eller e det bara att inse att det e så man ser ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar