Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

torsdag 8 april 2010

Jobbat hela påsken, men det va relativt lugnt. Mycket godis blev det. Catta bjöd på bagget o räkor och Anna hade bakat en god påsktårta. Tur att man har såna jobbakompisar. På annandagen kom Maria, Emelie och Caroline på lite påsk middag. Maria och Emelie sov kvar här. Det va fint väder väder på Tisdagen, vi vaknade, eller rättare sagt Emelie väckte oss tidigt, Vi låg kvar o mös i sängen medans Emelie åt sin välling. Det va så mysigt, det e helt sjukt vad den ungen får en att bli glad, man blir alldeles varm i hjärtat av hennes goa skratt o leende. Sen e hon ju lite galen med.



Vi tog en tidig morgon promenad till Caroline o väckte henne, hon blev inte så jätte glad när jag ringde. Men som alla vi andra så blev hon glad när Emelie va med. Vi gick ner på stan, Jag köpte ett par jeans, gympadojjor och en mössa. Till mig ? Nä som vanligt så blir det till Emelie när man e på stan. Men det e så kul att handla till henne. Vi gick hem och fika, och sen gick vi ut o gunga en stund.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar