Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

söndag 11 april 2010


Jag blir galen ! Satt uppe till 1 någon gång och ändå vaknade jag 05.45 och jag va inte trött ? Gick upp och åt lite o så där, sen la jag mig brevid hundarna en stund och somnade faktiskt om till 09.20. Men halå hur ska jag nu hinna det jag ska innan vi ska ut till Emelie o äta tårta !? Jag kanske inte ska sitta här då ! Nä kanske dags att lyfta på ändan och gå och göra det där jag måste hinna, vad det nu e ? Konstaterade precis att jag bara har 4 dag pass och 8 natt pass innan jag slutar på IVA södertälje. Pirrigt känns det att börja på nytt ställe. Men innan det ska jag bara njuta av ledighet. Grekland 1 vecka, Marholmarna med arbetskamrate, kryssning med massa roliga vänner. Sen e det jobb hela sommaren. Två veckor till Gotland blir det förstås innan hösten.

Usch vad det lät jobbigt Hösten alltså. Nä nu e det vår och sommar prat som gäller, hösten pratar vi inte om förens den e här och dit e det ju lååååååååååångt. Många soliga varma dagar framför oss. Härligt.

Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar