Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 8 juli 2013

En ledig helg med fest, släktträff, sjön och vackert väder kunde intebli bättre!

Jobbade till tre, Maria hämtade mig sen bar det av till Härad för att hämta barnen på Dagis sen till Stina för att fira Bl.a att hon fyllt 40  men det som firades mest var att hon blivit Ass Maneger på Forever :) !!! Det blev mycket bubbel 12 flaskor på 6!!!! Ca. Det var en mycket trevlig kväll !



Morbror Lasse när Mamma fyllde 70 år

På Lördag fm bar det av till min morbror Lasse som fyllt 70 År. Lasse bodde hos oss när jag var liten och jag såg honom som den storebror jag önskade mig :) tyvärr så har vi senare år inte träffats så ofta för dom bor i Finspång. Kanske inte är så långt egentligen, men det blir ändå inte att man åker dit så ofta :(
Var i alla fall riktigt roligt att träffa dom och kusinerna som jag inte sett på länge! Och Harriet hade lagat en riktigt god lasagne och rabarberpaj till efterrätt. Tack för en trevlig dag. 









LÅNGÖ

På lördagskvällen tog jag mig ut till Långö för ett härligt dygn på ön. Vi grillade drack vin och sjöng allsång! Mycket trevligt!
Vid midnatt blev det bastu och bad, kan säga att det inte var så jätte varmt i vattnet! Men det var härligt :)

Utsikt från bryggan på Långö
Somliga mer eller mindre intresserade av allsången


Ja, ibland sjöng vi hellre än bra då är det tur att det bara är vi på ön som hör ;)


                                                                                                      

Väldigt inne i sången :)
Dagen efter blev det sola, bada och slappa på bryggan hela dagen :)
Varmt och skönt var det! Och lite färg fick man då.



Ja inte ska man klaga. Ibland är livet bra skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar