Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

onsdag 3 juli 2013

Uppsala

Uppsala Domkyrka! Den är vacker!
Efter att ha varit Hundvakt en vecka avslutade jag min semester med att åka till Uppsala. Bokade hotell 440 kr med frukost :) det var det värt!
Sov skönt här gjorde jag
Flanerade runt på stan. Tog lunch på ett flashigt ställe, tog en oerhört god räkmacka och ett glas Rose. Sen blev det några affärer :) ja man måste ju titta lite ;) !  
Eller, ja jag köpte ett par rosa byxor med dragkedjan bak, dom var super sköna och satt rätt snyggt på faktiskt :) Ett linne, en tröja, en ring och ett armband slank ner det med!! Men det var på REA ju ;)
 

Vilken god räkmacka

Sen blev det kaffe och chokladbakelse på ett mysigt litet ställe vid ån.
               Det är avkopplande att sitta och titta på människor. Tjuvlyssnade lite på samtal mellan människor, det är rätt intressant ! Det satte sig ett par i min ålder, eller lite äldre kanske! Hon tog upp en bok och läste medans han gick in och handlade det dom skulle ha. Dom satt där och pratade om semestern dom snart skulle ha och vad dom skulle göra då :) Sen sa han, "så här ska vi ha det varje dag sen när vi går i pension, bara sitta så här och njuta och göra vad vi vill".
Det stack till lite i mig och det brände i ögonen av tårarna som ville komma! Åhh det kommer jag nog aldrig få uppleva :(  Då saknade jag den där mannen som jag vill dela mitt liv med! VART FiNNS HAN, HAN som vill dela sitt liv med mig?!

En vacker plats vid Fyrisån

Köpte en flaska Rose, jordgubbar och sockerdricka gick sedan till hotellet och checkade in. Tog en drink! Det är super gott med sockerdricka och Rose, en riktigt god sommardrink :) Vilade benen och lyssnade på mm bok innan det blev stan för middag.

















Nu har jag checkat ut och tog en tur på stan igen.
Var tvungen att gå till "mitt" kaffe och ta en kaffe innan jag åkte hem. Den här gången blev det en glass till kaffet.

Tack för den här gången Uppsala. Det var trevligt. Många trevliga människor på restaurangen och kaffet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar