Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 1 juli 2013

Midsommar

 Midsommaren firade vi ute hos syrran i Herrvik eftersom jag skulle vara hundvakt där! Dom reste till Turkiet på midsommarafton. Det var härligt att dom kom allihopa :-) Jag var ju lite rädd att jag skulle få fira där ute ensam :-(


 Medans några sitter ute och pratar fixar några i köket! Eller ja Maria fixade i köket när jag och Ulrika kom ut efter att vi jobbat färdigt.






Emelie Spelar spel

 Molly var inte så jätte nöjd med att hon inte fick göra vad hon ville :(  Hon ville jätte gärna smaka på det vi hade i glasen!
Aragon undrar vad vi håller på med?

Caroline Fixar med 5 kampen!



 Full koncentration var det vid 5 kampen. Vi skrattade så vi grät och alla gjorde sitt bästa!
Nu grillas det och då måste man ju sitta och passa

Trötta tjejer tittar på Tv en stund!
Ja det var en mycket trevlig kväll. Men det blev tidigt i säng för mig,Ulrika och Mickaela. Jag och Ulrika skulle jobba, Mickaela Skulle resa till Frankrike med kyrkan. dagen efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar