Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

onsdag 3 juli 2013

Min vecka på hotell Herrvik

  På midsommar aftonen checkad jag in på hotell Herrvik
Det är så härligt lugnt och skönt där ute i skogen :)  Ja, när inte hundarna skäller ut allt som rör sig utanför tomtgränsen!



 Grillade fläskfile och ungsbakade potatis till middag!
Sen blev det förstås jordgubbar och glass till efterrätt!
Ja nackdelen med detta hotell är då att man får laga sin mat själv!
 Efter maten och promenad med hundarna blev det en stund i bubblorna, gud vad bra man kan ha det! Visst det är lite tråkigt att mysa ensam, men det får man ta.
Lillprinsen tar en tupplur


Lunch och lite trevlig läsning

 Småtrollen och deras mamma kom på besök en dag, då var vi på en promenad och dom plockade dessa fina blommor, Finns inget vackrare än en sommarbucket ;)
Så här ledsen blir en stor hund när man inte får smaka av det goda på bordet

 Hundarna samlades runt något på gräsmattan en dag! När jag kom fram satt denna STORA padda där. Jag schasade bort hundarna och tänkte att "jag skulle kanske Kyssa den" och se om det blev en prins! Men nä jag struntade i det.
SKÅÅÅL



Den lilla prinsen lämnade mig inte så länge!
 En promenad till vattnet så Aragon fick ta ett bad. Han tycker det är så skönt. Det jag tydligen inte förstod var att han sedan ville att jag skulle kasta pinnen i sjön, så han ledsnade efter ett tag och gick hemåt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar