Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 1 juli 2013

Student

 Jaha då har min yngsta dotter tagit studenten! Det var en solig och varm dag, det var bra. För visst är det så att regn förstör en sån här stor dag. Hon var så glad och strålande min lilla unge :) Och hon var så vacker!!!


 Dom här två ungarna är så tajta. Vem kunde tro att för några år sedan att dom två skulle bli sådana goda vänner.

 Många kramar och pussar blev det! För Mickaela tog ju studenten ett år efter sina kamrater från grundskolan. Det var roligt att några av hennes goda vänner kom.



Ja som sagt strålande glad och vacker var hon!




 Sen var det ju upp på flaket och ut på stan och skrika ut sin glädje! Det är så underbart att se dessa glada och bekymmersfria ungdomar. Men det är jobbigt att veta att morgondagen är inte bekymmersfri...! Får dom något jobb?
Några av fest gesterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar