Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

söndag 9 februari 2014

Nu har jag packat väskan och drar iväg till öarnas Ö Gotland :)
Fick för mig en dag att jag skulle göra något! Då tänkte jag på att åka till pappa och hälsa på! Det blir alldeles för sällan :(
Tar ett par dagar med syrran med! Kanske går ut i Visby och svänger på höfterna :)
Ibland ska man göra det man tänker! Igår stog jag och höll i ett par låga gula stövlar som dom reade ut, men ställde tillbaka dom :( Hade jag köpt dom hade jag säkert haft dom på mig idag och med tanke på hur det regnade när jag gick från jobbet hade det varit det bästa jag kunde ha gjort! Tog gympa dojjerna och gissa om jag är blöt om fötterna!!!!
I söndags sa jag ifrån ordentligt nu har jag fått nog det är inte jag som förlorar på det här! Jag kommer skapa det liv jag vill leva om det blir ensam eller inte kvittar kan inte sitta och vänta på att saker ska hända eller på någon som inte vet vad han vill! Jag vet vad jag vill och plötsligt händer det :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar