Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

söndag 16 februari 2014

Weekend


Nu sitter jag på båten på väg hem från Ön! Började ju med att vara ett par nätter i Visby med syrran. Det var trevligt. Vi åt, tog ett glas vin och pratade massor! Vi tog en kopp kaffe på stan, tog en promenad köpte lite gött att äta och en flaska vin till kvällen!
Skulle ta bussen ner till Sudret och pappa. Men då jag tittade fel på år och tid så gick det ingen buss den tiden som var planerad! Tur att jag inte blev lämnad vid busshållsplatsen utan fick skjuts tillbaka till syrran och vilken Tur att syrran var kvar hemma :)
Nu har ja fått tagit hand om pappa ett par dagar! Eller var det pappa som tog hand om mig :) ? Ja hur som helst så blev det bra dagar! Vi prata slappa och promenerad vid skvalpå med Moa! Fick hejda pappa då jag inte orkade bära honom tillbaka till bilen ;) Han e envis gubben! 
Resan bar med sig ett annat äventyr med! Det berättar jag om en annan gång!
Mys vid brasan blev det ialf. 
Tack bästa pappa och syster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar