Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

onsdag 19 februari 2014

Syverkstad

Idag har Caroline varit här och sytt 😃 Hon syr ett babynest! Hon kämpar och kämpar! Den blir bra när den blir klar tror jag ialf!
Det var lite mäckligt att få till kanterna och snäret som man ska knyta ihop den med! Men hin kämpar på!
Medans hon satt med det så rensade jag mina lådor i skrivbordet! Ja herregud vad man samlar på sig skit! Sen var det papper som skulle sättas in i pärmar! 
Men nu är det klart! Känns skönt att ha gjort det! Men fick så ont av att sitta och hålla på med det :(
La mig på golvet och sträckte ut mig, och jäklar vad ont det gjorde 😢 Nu har jag tagit två alvedon, en naproxen och en saroten så nu hoppas jag att det ger sig! Armarna värker och är orkeslösa!
Blir nog bättre imorgon 😍 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar