Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 22 februari 2014

Min bästa tid är nu!

Som ni vet så var förra året inte det bästa året i mitt liv! Jag åkte berg och dal bana känslomässigt! Kastades mellan hopp och förtvivlan! Jag beslöt mig för att mannen jag lämnade hösten 2012 var mannen jag ville leva med och bygga upp framtiden med! Det jag hoppades på och trodde var att han ville detsamma! Och till en början verkade det ju så! Vi åkte till Dublin, tror att det började där! Ialf så gjorde jag allt för att visa att det var honom jag ville leva med! Honom jag ville bygga framtiden med! Till och från fick han mig att tro att det var det han med ville! Men det hände saker som gjorde att jag tvivlade och jag blev sjuk och mådde uselt! Jag väntade var ledig och ville att vi skulle planera vår tid tillsammans! Jag var ledig och väntade! Läste på Fb att han åkt ut på sjön med vänner! Ja då brast det igen! Han stannade hos sina vänner på kvällar, sov i deras källare! Dom eller hon var inte sen att utnytja hans snällhet! ! fixar. ! kan hjälpa oss! Då bestämde jag mig för att radera dom ur mitt liv! Jag gav ! en chans till! Jag sa att jag var villig att lämna honom trotts att jag inte ville! Han sa att jag inte behövde vara så drastisk!!
Allt var bra ett tag jag fann mig i att komma i sista hand! Jag väntade och väntade mådde dåligt till och från! Varje gång han hördes av smalt jag och vände tillbaka! Hoppades på att allt skulle förändras! När jag var otillgänglig blev han som vanligt! Vi gjorde saker! Bodde på hotell, drack cava, åkte på sjön och gjorde trevliga saker! Men tyvärr! Inget blev bättre!! 
För ett tag sen bestämde jag mig för att gå min väg, skapa det liv jag vill leva! Visst var det svårt men jag hade inget att välja på!
Det handlade om mig och mitt välmående! Och nu tror jag det vänder! Jag mår bra! Känner att jag är värd att bli älskad och att jag har allt att vinna! Jag har inte gått miste om ett liv med A! Han går misste om ett liv med mig! 
Och jag vill tacka alla som lyssnat och peppat särskilt min kära vän som endast 25 år gammal lyssnat och peppat mig i det här! Som fick mig att förstå att bara jag räknas och jag måste börja vara snäll mot mig själv! 
Och jag åkte till Gotland några dagar och tror att det var det bästa jag kunnat gjort och att det kommer vända nu!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar