Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

tisdag 18 februari 2014

Sällskapsdam!

Igår var jag hos souli! Min ostiopat! Han e helt fantastisk! Dessutom säger han att Fibromyalgin har jag utväcklat pga en vipplers från 1990 talet ngn gång då jag blev påkörd av en lastbil bakifrån! Tänkte inte på det då. Fast på senare år har jag nämnt det för sjukgymnaster och läkare, men ingen har noterat att det kunde vara pga det jag hade så ont i nacke och att det som känns som en låsning mellan skulderbladen var troligen det! Han förklarar verkligen det så jag förstår. Och nu hoppas jag att jag kan bli bättre med tiden! Brukar känna mig febrig och som om jag håller på att bli sjuk när jag kommer därifrån! Igår hade jag enenergi som jag inte haft på länge! Eller så var det solen och dom trevliga samtalen jag haft dom senast dagarna ;) Men säg det som varar för evigt :(  Tog två alvedon en naproxen och en saroten när jag la mig. Sov så gött :) idag har jag ont i skinnet annars e det ok!
Så här vackert var det i morse! Jag tog stavarna och satt musik i öronen och tog en härlig långpromenad! Det var så skönt :)
Satte mig vid vattnet i solen och njöt en stund det var så skönt! 
Sen var jag chaufför åt Caroline som skulle köpa tyger till ngt hon skulle sy. Träffade bästa Johanna och fikade på Ikea! Det blev middag och myskväll med tre av ungarna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar