Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

fredag 14 februari 2014

Kollegor/chefer


Ibland önskar jag att jag tänkte innan jag säger något! Igår hade jag jag en sämre dag :(  Det har funkat att säga på jobbet att det är så! Igår gjorde jag det och det blev så fel!! Det var tydligen en jätte jobbig fm och då jag sa till Vårdledaren hur det var och att det inte kändes ok att vara själv uska på den salen fick jag till svar -" du kanske borde tänkt på det innan du gick till jobbet!" Ja hade jag haft någon att dela utgifterna med! Hade jag inte redan haft 2 karensdagar och 6 sjukdagar pga att jag inte kunat gå till jobbet hade jag faktiskt varit hemma. När jag kommer in på salen är det kaos! Alla vill att jag ska göra något åt dom! Alla tycker att deras sak är viktigast! Den som ska lämna över till mig är irriterad och blir otrevlig mot syrran och allt blir galet
Så här i efterhand borde jag ha bett om en time out för att få en bild av vad som är viktigast och vem som ska göra vad!
Kvällen blev trots allt rätt bra! Men mådde så dåligt och kände mig ledsen hela kvällen! Åhh vad jag önskat att jag haft någon att prata med när jag kom hem! Tur jag hade Ulrika och Tuva att prata med ialf! 
1 1/2 månad kvar ungefär sen hoppas jag det blir bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar