Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

onsdag 21 december 2011

Hemma igen!

 Nu är jag hemma igen äntligen! Har ju haft min lägenhet uthyr ett tag, och sista tiden har jag haft sån hemlängtan och nu har jag kommit hem. 
Hade ju bara några kassar med kläder att ta med hem, men herre jösses det var inte så bara.
Det har tagit mig flera timmar att komma i ordning. Kläderna ska hängas upp och sen har mina hyresgäster stökat om i skåp och flyttat undan en del saker som tydligen var i vägen och det har tagit lite tid att stöka tillbaka !


I morgon ska jag hämta min nya soffa Tro att den blir bra, Ska så småningom köpa en fåtölj till också tror jag. Ska bli så skönt att få mysa i den i morgon.
Sen fattas bara TV.n och lite småprylar och mitt hem är komplett igen. Tack syster Jessica, Caroline och Carina som hjälpt mig med allt detta. Det är så skönt att ha alla underbara i familjen och vänner omkring sig när man behöver ställer ni alltid upp.
 








Idag har jag känt mig glad, det har varit så härligt att kunna flytta hem igen och dessutom känner jag mig så fri, jag tog bilen och handlade lunch och tog med mig till Lotta. Tänk att kunna åka iväg bara så där utan att planera timmar i för väg för att man ska passa bussar och så. Tror att allt annat strul kommer ordna sig det med med tiden. Känner mig lite ledsen över alla missförstånd som uppstått mellan mig och en person som jag faktiskt upplevt väldigt mycket trevligt och kul med, men jag kommer att lägga det bakom mig nu och gå vidare i livet, men tråkigt är det när det ska sluta så här. Men som sagt nu lägger jag det bakom mig och ser framåt och nästa år,  ett nytt år med nya utmaningar och nya upplevelser, jag kommer att minnas den här tiden som en mycket händelserik och trevlig tid. Jag har fått upplevt mycket roliga och trevliga stunder som jag kan tänka tillbaka på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar