Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

fredag 23 december 2011

Ibland förstår jag ingenting !? Fick en räkning från vägverket om att jag varit innanför vägtullarna och ska betala 20 kr. Ja men det kunde jag sen förstå och betala. Men några dagar senare får jag en räkning till på 525 kr ! Då jag inte skulle ha betalt avgift för en gång i september. Men hallå, den räkningen har jag ju inte ens sett.. !!!! Och eftersom jag inte ens varit i Stockholm med  så visste jag ju inte ens om att den fanns. Jag  har ju haft bilen utlånad och kan betala dessa 20 kr men jag måste ju veta om att den körts in där. Och eftersom jag står  som ägare så är det bara att betala 525 kr. Jaja eftersom jag tjänar så bra och inte har några utgifter annars den här månaden så. Bara att betala och se glad ut ;) ( Kan ju säga att jag hade kunnat gjort något roligare för dom, Ett välbehövligt besök hos kiropraktorn tex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar