Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

torsdag 22 december 2011

Var och hämtade soffan som sagt idag. Tur att det var ganska lugnt i stan, använde GPS men vi körde trots det fel, men det var faktiskt dåligt skyltat. Men vi hade sån tur att Carinas mammas man var ute och åkte så han mötte upp oss och lotsade oss till Grevturegatan. Carina körde så bra med finkan bakom, hon e ju van att ha 700 kg häst i, men ändå, köra runt med en där mitt i stan. Sen skulle soffa ner ! 4 trappor upp utan hiss ! Vi kasa ner den på trappräcket kan jag säga. 

Nu är den på plats Tack Carina och Tobba utan er hade det ju inte gått. Den är väldigt skön tycker jag, sitter med ett glas rött och myser. Nu ska jag laga mat, får middags gäst idag :)) Skönt att inte äta ensam.  Har ju ingen TV ännu men tur man har datorn. I morgon bitti kommer Emelie och busar :)) Bara mys.

Jag har så ont i kroppen, undrar vad det står för, Värker i händerna orkar liksom inte hålla i saker! Får nog gå till doktorn igen :( 

I övermorgon är det Julafton! Jag har inte köpt någon julmat inga julklappar, borde kanske köpa något !! Får se om Emelie och jag går en sväng till stan i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar