Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

tisdag 13 december 2011

 Tänk vad tiden går fort, nu har det redan blivit den 1.a advent. Det stormar och regnar ute till skillnad från förra året. 
Jag har varit med om mycket dom senaste veckorna bra och dåliga saker. Har tänkt och funderat en massa fram och tillbaka, men nu börjar jag se ljuset i det hela. Till helgen får jag flytta hem till min lägenhet, gud vad det ska bli skönt !!!! Jag har köpt en ny soffa tills dess och sen ska jag göra en del andra förändringar både hemma och i mitt liv. och förhoppningsvis kommer det att bli bra av allt detta. När jag kommit i ordning hemma ska jag börja rodda i allt annat.


Jessica m familj tog hand om Bowser några dagar det var så skönt, det har varit lite jobbigt några dagar med hundarna, så hade hon inte tagit dom hade jag nog brutit i hop så jobbigt var det. Och sen trivs ju Bowser med att få vara ute så mycket som han får där. Tyvärr så tycker inte deras katt Pussel det är lika roligt så på Söndagen fick han åka med hem.


 I helgen åkte jag till Maria och dom i Härad, Det är alltid mysigt att få rå om dom ett tag. Emelie och jag bakade pepparkakshus, eller vi byggde ihop ett färdig bakat, men i alla fall. så här fint blev det. 



Det var utdelning av Lions stipendium på i söndags och Mickaela fick ett för sin insatts som konfirmandledare i församlingen! Måste ju säga att jag var väldigt stolt :D
Och det är kul när ungdomarna uppmärksammas. Det var tre tjejer till som fick stipendium.



Tyvärr en jätte suddig bild på Mickaela










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar