Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

tisdag 27 december 2011

Kväll vid Hökmossbadet
Ledig dag idag och jag är så nöjd med dagen! Har jag sagt att jag tycker att det är skönt att vara hemma igen ?! Om inte, vad det är skönt att vara hemma. Jag och hundarna åkte till Nykvarn och diskade och städade efter oss där, nu ska jag bara dit och tvätta sängkläder och handdukar men det får bli en annan dag. Sen åkte vi ner och gick vid badet det blåste enormt men det var inte kallt och himlen var så vacker så vi gick där och filosoferade en stund. Fast Tuva ville bara gå till bilen!

Nya kuddfodral till soffkuddarna
Tänk att även jag har en platt TV nu !

Sen åkte vi hem, jag åkte och åt en god middag innan det bar hemåt, bar upp mitt matsalsbord, installerade TV   ock satte på nya fodral på soffkuddarna. 
Det blev så bra så nu sitter jag här i soffan och myser, fattas bara någon att mysa med :( 
Tack Max och Caroline för hjälpen. Tur att ni bor så nära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar