Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

torsdag 15 december 2011

 Idag är det torsdag och jag hoppas på att få nycklarna hem ! Det ska bli skönt. Vad jag längtat till den här dagen sista veckorna. Vet egentligen inte varför för det är egentligen inget fel här förutom att det inte är "hemma" om ni förstår. Sen är det ju det där med att ta sig till och från jobbet, det tar dubbelt så lång tid att åka härifrån. Ska hämta soffan jag köpt på fredag :) Det kommer bli bra. Sen hoppas jag allt annat löser sig under tiden och att jag kommer kunna se framåt och att allt blir ljusare och klarare.




 Visst är det konstigt det här med kärlek, När och hur vet man att man är kär? Är kärlek annorlunda när man blir "äldre" ?! Jag känner spåntant att man ser andra saker man blir kär i nu än när man var yngre. Kärleken kanske inte är så ytlig eller vad man ska säga. Den är djupare, Det är ialf vad jag tror. Det är ju lite som den här dikten. 





Kärlek är inte att hitta någon man vill leva med, utan någon man inte kan leva utan.

♥ Det handlar inte om att finna den person man vill gå till sängs med, det handlar om att finna den man vill vakna upp med.

Det handlar inte om att finna den man vill leva tillsammans med, det handlar om att finna den man inte kan leva ...utan.
I världen är du bara någon, men för någon är du hela världen ♥


Snurrat av och ann i sängen i natt, fattar inte varför jag måste grubbla, fundera och älta saker. Vissa tankar och funderingar borde inte existera. Borde nog gå till terapeuten i KBT . Fattar inte egentligen varför vi svenskar inte går dit oftare, som i USA och så. Dom har ju alla sin egen terapeut och verkar gå di så fort dom mår lite dåligt eller e irriterad på ngn. Det är ju jätte bra och skönt att prata med ngn utomstående som ser på saker på ett annat sätt och så. 
Men ibland räcker det med att skriva av sig så känns det bättre sen.

Nä ner i tvättstugan igen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar