Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 24 december 2011

Julafton

Niklas och Emelie klär granen


Åkte med Maria hem på fredag kvällen. Dom klädde granen och Emelie hjälpte till så gått hon kunde. Men sen tyckte hon inte att det blev bra så hon klädde av den igen och körde runt kulor och glitter i dockvagnen !


Julaftonsmorgon och första paketet ska öppnas

Nyfikna föräldrar
Vi åt grötfrukost öppnade paket och mös en stund innan det blev dags att bege oss till julfirande i Nykvarn.






Hemma hos lilla syster Jessica med familj och firar jul.


Tuva tog plats i säcken när paketen skulle öppnas

20 årig förlovnings dag för dessa två
Bästa Jessica och Kenneth firade 20 årig förlovningsdag idag. Det är så underbart. Och det bästa av allt är att Kenneth mår så mycket bättre och nu är han faktiskt sig lik igen. Ni e bäst Kramar 
Sandra sitter och väntar på julmaten
Det var väldigt mycket god mat, man blev så mätt som vanligt på julen, så man inte orka röra sig sen. Men Kenneth och jag tog hundarna på en liten promenad innan tomten skulle komma. Men jag lyckades tappa bort honom och Eragon där i skogen så dom missade tomten!

Nissarna jobbar stenhårt för att hinna dela ut alla julklappar!
Tack familjen Andersson för att jag fick komma till er och fira jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar