Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

söndag 18 december 2011

Julfirande på M/S Häggtäppan

 Då har vi firat jul jag och mina goa ungar. Det blev som vanligt god mat och dryck. Trevliga samtal och så naturligtvis Kareoke. För ingen jul utan att vi sjunger och dansar. Ja det blev ju inte mycket dans men det var mycket trevligt i alla fall.


Ulrika och Caroline sjunger hellre än bra ;)




 Maria ger sig också på micken
Grabbarn spelar Dart

Grabbarna ville dock inte sjunga så dom gav sig på Darten i stället.
Här är vi slutkörda dagen efter med god mat, spel, kareoke och en Bowling runda hann vi med också. Men vi tog oss ut i snön och busa med, en snögubbe blev det med. Jag var dock inte så flitig med kameran så det är tyvärr inte fångat på bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar