Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 17 december 2011

I dag blir det ju julfirande hemma hos Maria och Niklas ;) Vi skulle ju egentligen ha åkt på kryssning som vi bruka v.a år men i år får det bli så här. Det blir mysigt det med, om inte mysigare.

Jag hade ju även hoppats på att fått flytta hem i helgen men det verkar som det drar ut på tiden det med. För visso så får dom ha lgh kvar till årsskiftet, men eftersom dom sa att dom skulle flytta ut i veckan så tänkte jag att jag skulle få komma hem i helgen. Men jag måste ju få säga att jag är väldigt besviken. Jag flyttade ut på ett dygn för dom "stackarna" bodde i tält ju. Dom betalade 200 kr utöver hyran, då har dom haft tillgång till ALLT. Ändå tyckte dom att om dom flyttar den 15 så borde jag betala tillbaka 3300 kr på hyran för dom DAGARNA dom inte bor kvar. Nu gick jag inte med på det, så straffet eller hur man nu ska se det blev att dom inte gjorde sig någon brådska. Jaja jag sitter inte i sjön.
Men min längtan att få komma hem till mitt har inte gjort annat än ställt till en massa bekymmer för mig. Och jag blir så ledsen av att allt blev så fel tolkat och missförstånd från alla håll. Jag vill bara komma hem få vara jag i mitt och leva mitt liv. Vilket är svårt när man bor inhyst utan sina saker utan att känna sig "hemma". Men nu kommer det nog att ordna sig till slut bara jag kommer hem så jag kan bli mig själv igen.

  Jag har ju glömt att berätta att jag va och tittade på Romeo och Julia, den var mycket bra. Nu är det ju sista föreställningarna i dagarna. Men gå och se den om den sätts upp igen. Tack för att jag fick följa med ! 
(den enes död är den andres bröd) Sägs det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar