Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

torsdag 13 september 2012

:(

Känner mig ledsen! Jag sitter i soffan med Prillan. Valpen som min syster köpte efter den som blev ihjälbiten :(
Idag fick vi provsvaren efter krampen hon hade för ett par veckor sen. Det visar sig att något fel på levern är det :(
Troligen är det Vena Cava shunt !
Och jag som trodde/hoppades att det bara var en tillfällighet eftersom hon är så pigg! Hur kunde jag strunta i att ta en försäkring på valparna!!!! Hur korkad får man vara!!!!!???? Men någon stans tror man att det allvarliga är så ovanligt så det drabbar inte mig! Hur dum får man vara!!!??! Det kan drabba vem som helst, så varför inte mig. Men det jag inte förstår är varför händer detta min älskade lillasyster?? Har dom inte haft nog. Någon säger att allt har en mening. Men vad är meningen med detta? Att dom ska drabbas av allt!! Nu hoppas jag att kontrollen dom ska göra av levern visar något annat som kanske är enklare som inte kräver operation!
I morgon fyller jag år! 49 !! Vart tog åren vägen? Fyllde 40 nyss!!! Vilken dag det var! Alla nära och kära kom. Jag var så lycklig :) kanske min 50 årsdag blir bättre! Men mina älskade ungar kommer ialf . Och lilla syster yster :) må gott
Emelie och jag på promenad. Snurre är med han med!
Korvgrillning och mys i Härad :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar