Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

fredag 21 september 2012

Höst

Ja, nu är det höst igen! När jag tittar tillbaka på bilderna från i höstas känns det som alldeles nyss! Yoshi, Bowser, Tuva och jag på promenad. Svampplockning, valpen Micro, numera Trassel. Ja vad det går fort!
Har lyssnat på Melissa Horn på väg till jobbet, trots några ledsamma låtar får hon mig att må bra :) Jag tänker till och tänker bra till hennes musik.
Fick frågan igår, bad vill du egentligen?
Ja vad vill jag?? Lyssnar nu på Lisa Nilssons "långsamt", ett steg fram, tre tillbaka, Hummm! Ja kunde ju ha kommit längre vid 50 årsåldern! Men jag är rätt nöjd ändå. Tycker jag lyckats ganska bra. Men det fattas ngt trots allt! Men "vad vill jag"!!??
Ytterligare en vacker plats runt min arbetsplats

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar