Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 3 september 2012

Ledig på en Måndag?

Det finns två människor i min närhet som när dom ringer får jag en liten obehaglig vibb. Försöker tänka bort det att det betyder ju inte att något hänt när dom ringer.Men I morse fick jag ett sånt samtal igen! Av min lilla syster!











 Lilla Prillan hade haft någon sorts kramp :( lillasyster grät i telefonen. Jag blir kall och får alldeles ont i magen :( Nä, det får inte hända henne något, det får inte hända min älskade syster något mer nu. Nu sitter vi på djursjukhuset och väntar på svar! Vad var det som hände ?! Lilla Prillan beter sig just nu som vanligt i alla fall!
Aragon väntar utanför i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar