Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 3 september 2012

Prillan (Peches)

                                 Peches, sedermera Prillan föddes som nr 3 av 3 valpar. 
Först kom Roffe, lilla Roffe som tyvärr bara blev 9 veckor. Han blev ihjälbiten av en stor Irländsk varghund som förmodligen trodde han var en leksak. Sen kom valp 2 som kom med bakbenen först, allt drog ut på tiden! Han Levde tyvärr inte när han kom ut :`(  Blev irriterad på veterinären som dröjde innan hon kom in. Vi döpte honom till Wolf, han var varg färgad, finingen.
 Sen ganska fort efter kom Prillan, våran första tik. Hon var inte alls söt, huvudet var alldeles skärt och genomskinligt. Men mamma Tuva älskade henne med, det gjorde vi med. Hon växte till sig med mammas vår och omsorg och blev en liten prinsessa.                                                                                                              

Hela Familjen. Ja pappa Bowser fick ju inte vara med
Peches och Storebror Roffe

Så här sov dom ofta, och prillan sov oftast över Roffe


Prillan



Prillan har hittat en mus hos Jessica att busa med
Jag är så söt :)

Prillan tycker hon behöver glasögon




Här pussas vi efter några veckor som vi inte sätts



Att det blev Prillan som tilltals namn var nog ingen tillfällighet. För är det något hon är så är det prillig, prillig på ett härligt sätt. Det är mycket bus och rackartyg.
Hon sover faktiskt ibland och det är många olika sovstilar.


En ny favorit plats








 Vi var ju till veterinären idag hon hade krampat och nu misstänker man Vena cava Shunt ! Har läst och läst det finns många olika skrivet om  det både bra och dåligt. Nu är jag riktigt orolig för henne och inte minst för min älskade syster och hennes familj. Tänk om det nu är något som inte går att "fixa"! Klarar dom/ vi fler förluster nu. Nä nu får jag inte tänka så, det kommer att gå bra. Lilla skruttan.
Hon sover faktiskt ibland och det är många olika sovstilar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar