Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 14 november 2011

Det här är verkligen jobbigt! Jag känner mig så förvirrad just nu. Vad ska jag göra? Varför ska det kännas så här jobbigt. Någon sa att livet börjar vid 40....... Men ska det ta slut innan 50 bara för det. Vet inte hur jag ska gå vidare nu, känns som jag hamnar djupare och djupare i mina tankar och nu kan jag inte ta mig upp. Det hjälper inte vad alla kloka proffs säger, det är inte så enkelt.. 


Idag har vi firat mamma som fyller 70 år. 70 år !!!! vart tar tiden vägen, tänk att jag själv snart fyller 50 och inte är det så himla annorlunda mot när man var 20 förutom att man har 4 barn och dom är vuxna nu och så har jag ju Emelie mitt barnbarn. Annars e det nästan som då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar