Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 26 november 2011

Idag är det städa och tvätta som står på schemat, men det känns lätt idag. Jag är fortfarande lite vad ska jag kalla det?! Det känns oroligt, och nervöst i kroppen! Men, men det ordnar sig jag är ju en sån där grubblare och då kan man ju bara förvänta sig att allt snurrar runt i huvet och kroppen just nu. Jag önskar bara att jag snart får svar på frågorna jag har och att det löser sig på bästa sätt hur som helst.

För utom det så har jag ju ett problem till! Som om det inte vore nog, så löper Tuva och jag har ingen som kan ta henne eller Bowser på heltid, snälla mamma och lilla syster Veronica har hjälpt mig. Men där emellan är det skit jobbigt, kan ju inte gå på toa utan att oroa mig för att Bowser ska ta sig över avspärrningen jag byggt. Hoppas att det inte sker! Blir det inte Tuvas död så blir det min i så fall. Nähe nu ner till tvättstugan igen sen ut med hundarna igen. Ska gå till affären och handla mig något gott att äta om jag vågar lämna dom här doggsen. Ja vi får se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar