Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

fredag 18 november 2011

Idag är ingen bra dag, känner mig fortfarande förvirra! Vad vill jag egentligen? Jag vet inte ! Jag vet faktiskt inte säkert, hjärtat och hjärnan säger en sak som jag inte vet om förnuftet är överens om. Någonstans där inne så vet jag vad jag vill men e det det rätta eller är det bara något jag tror att jag vill för att jag är förvirrad, att som en klok människa jag känner sa, inte är "nykter". Jag tror att jag är "nykter" i den här frågan. Det jobbiga i det här är att vem ska jag få reda på om det är rätt eller fel av. Oh gud varför ska jag aldrig få lugn o ro. Trygghet och stabilitet. Jag vill ha det där som jag vet att jag kan få om jag väljer rätt. Eller. Kan du inte bara säga att det är rätt val. Vet att jag måste gå igenom en massa andra jobbiga saker först. Och tänk om jag gör detta förgäves att det i slutändan visar sig vara fel beslut jag tog.Varför, varför, varför. Hjälp mig........ snälla att göra rätt val. Ge mig en vink att jag väljer rätt.



3 kommentarer:

  1. Du måste försöka varva ner innan du drar på dig en infarkt.
    Om det du vill ska hända, så händer det eller så händer det inte, men en sak är säker. Det blir inte bättre av att du går i spinn och drar på dig ett magsår. /B

    SvaraRadera
  2. /B Jag går inte i spinn och inte tror jag risken för magsår är så stor. Det som är så jobbigt är att inte veta. Jag vill ju veta åt vilket håll jag ska gå.

    SvaraRadera
  3. Men mamma.. jag blir ju ledsen av dessa inlägg=/
    Jag vill veta vad det handlar om? Vad är det?? usch vill bara krama om min älskade mamam och säga att allt blir bra.. PRECIS som hon gjort/gör med mig.. GUD vad jag älskar dig mamma..

    SvaraRadera